آر ال سی

آر ال سی

ارز آر ال سی چیست؟

به وجود آمدن رمز ارز iEXee  از پیشرفت هایی است که در حوزه ی دیفای ایجادشده است وبانماد اختصاری RLC تعریف شده است.این ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اتریوم است وهدف آن ایجاد دسترسی ایمن وآسان به منابع محاسبات ابری است .این پروتکل یک بستر رایانش ابری ومنبع باز است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد باهزینه کمتربه برنامه های غیر متمرکز دسترسی داشته باشند. این الگوریتم روی ERC-20  ساخته شده است واز آن پیروی می کند.این الگوریتم به ارز RLC  اجازه می دهد که قراردادهای هوشمند خود تنها در بلاک چین اتریوم اجراکند.

این ارز دیجیتال دارای عملکرد قوی (محاسبات باکارایی بالا) وقابلیت دسترسی آسان دسترسی به منابع که امری پیچیده وپرهزینه است را برای برنامه های غیر متمرکز کم هزینه و آسان ارائه می کند .

توسعه یافته -مقرون به صرفه.از ویژگی های ارز آی اگزاک می باشد.

بنیان گذار آرال سی افرادی به نام هایژل فلاک Gilles FedaK  و هایواو HaiwuHe ورییس اپک APEC سازمان همکاری های اقتصادی آسیا اقیانوسه است .

مزایا _آِی اگزاک متکی به اکستروم وب هپ یک نرم افزار منبع باز دسکتاپ است . اکستروم وب هپ همه ی ویژگی های اساسی از جمله زیر ساخت های ترکیبی عمومی وخصوصی – استقرار تصویر مجازی – چند برنامه، مدیریت داده را به آی اگزاک آرال سی ارائه می دهد.

معایب -متمرکزشدن برروی یک فیلد به نظر امری دشوار است واگر بدرستی انجام نشود نمی تواند به عنوان یک پیشرو عمل کند وپایانی برای توکن بومی می شود.

کیف پول مربوط به ارز آر ال سی به نام تراست والت – کیف پول کوینومی- کیف پول اکسودوس – اتمیک می باشد.

 

بی بیت

1401/04/26

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه