بیت شیرز

بیت شیرز

بیت شیرز چیست ؟

ارَز بیت شیرز یک پلتفرم غیر متمرکز است که در ابتداPTCیا Porotosharesنامََ گرفته بود که باهدف فراهم نمودن یک شبکه پرداخت جهانی بهینه تر طراحی شده و برای مبادله امن ارزهای دیجیتال به کار برده می شود بعداز یک سال به نام (BTS)Bit sharesتبدیل شد .

در جولای 2014وتوسط steemوEOSو دانیل لاریمر در همکاری باهم بنیان گذار اتریوم و Cardano,چارلز هوسکینسون تاسیس شده است . پلتفرم بیت شیرز توسط یک شرکت غیرمتمرکز DACکه دارندگان توکن های BTCاجازه می دهد تاهم برای پلتفرم و اضافه کردن امکانات به آن در آتی تصمیم گیری کنند که بادسترسی به بلاک چین تحت عنوان Grapheneکه توانایی پردازش راتاسقف 100 هزار تراکنش بر ثانیه راداشته گزارش می دهد همچنین بیت شیرز بین حساب ها منتقل می شود وبرای جمع آوری کارمزدها درشبکه ووثیقه برای وام به کار برده می شود

ویژگی های پلتفرم بیت شیرز

این پلتفرم توسط انجمن Bitshareesباهدف ارائه دسترسی جهانی به قدرت قراردادهای هوشمند ویژگی های نو آورانه متعددی رادر صنعت قراردادهای هوشمند پدید آورد

عملکرد ومقیاس پذیری با حداقل بهینه سازی قادر به پردازش 100000تراکنش در ثانیه TPSاست .

بورس دارایی های غیر متمرکز این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تادر یک سیستم کاملا غیرمتمرکز (ِDEX)تجارت کنند

درحالی که مبادلات سنتی وارزهای رمز نگاری شده برای ذخیره ،مدیریت وکنترل تمام منابع مالی به سرورهای شخصی خود َمَتکی هستند آن ها همچنین سابقه سرقت ،هک شدن یابسته رانیز بصورت ثبت شده دارند ِDEXدسترسی به کلیدهای خصوصی کاربران را ندارد و تجارت کنندگان همچنان کنترل منابع مالی خودرادارند وپلتفرم مبادلات نسبت به حملات مقاوم تر می شوند .

سکه های هوشمند Smart coin یک توکن است که بصورت الگوریتمی به دارایی هایی مانند دلار آمریکا ،فلزات گرانبها یاسهام شرکت بستگی دارد وطوری برنامه ریزی شده که همیشه توسط ارز BTSحمایت می شود.

الگوریتم اثبات سهام از طریق نمایندگان . بااستفاده از یک پروسه ی رای گیری غیرمتمرکز Dposاز نظر طراحی نسبت به سیستم های دیگر دموکراتیک تر است هر زمان که شاهدان یک بلوک را ایجاد کنند مبلغی را دریافت می کنند ومیزان پرداخت به آن ها توسط نمایندگان تعیین و توسط سهام داران مشخص می شود .

ایجاد توکن های جدید . به منظور ترویج کسب وکار وتسهیل سرمایه گذاری های جمعی استفاده می شود صادر کننده می تواند برروی نام و توضیحات وتوزیع اولیه کارمزدهای معاملاتی ودیگر مشخصات آن تصمیم گیرد

بیت شیرز چگونه کار می کند ؟

بیت شیرز شامل یک نرم افزار DACغیر متمرکز است (DACشرکت های بدون کارمند )که توسط برنامه های کامپیوتر برای اجرای یک طرح تجاری رمزگذاری شده اند اجرا می شود . DACبرای شخص ثالث رایگان است ومحیط امنی ایجاد می کند برای کسانی که محلی برای نگهداری پولهای خود ندارند در عمل مانند یک بانک است .

کیف پول رسمی بیت شیرزََ

Bit shares walletکه BTSwalletنامیده می شود امکان مبادلات غیر متمرکز رابرای کاربران فراهم می کند.

جلیلی

1401/03/03

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه