مارلین

مارلین

ارز مارلین چیست؟

ارز مارلین بانماد اختصاری POND یک رمز ارز یاشکلی از دارایی هاست مارلین یک پروتکل منبع باز هست که زیر ساخت یک شبکه قابل برنامه ریزی رو باکارایی بالا وبرای حوزه دیفای وWeb 3 فراهم می کند.

گره های شبکه مارلین که Metanodes نامیده می شود ،Marlin VM را راه اندازی می کنند که یک رابط مجازی برای توسعه دهنده ها فراهم می کند تا همپوشانی های سفارشی شده رو به کاربگیرد.

ارز مارلین درسال 2020  وارد بازار شدمارلین یک پروتکل لایه صفر هست که زیر ساخت های یک شبکه باکارایی بالا رو برای شبکه های غیر متمرکز مارلین قصددارد که یک وب غیرمتمرکز راارائه کند.جایی که برنامه هااز طریق بلاک چین ایمن می شوند واز نظر عملکرد برای کاربرانی که به Web2 عادت دارن غیرقابل تشخیص هست.

پلتفرم مارلین توسط شبکه اتریوم ایجادشده است وقراردادهای هوشمند مارلین توسط اتریوم محافظت می کند.

مارلین حاصل ایده توسعه دهندگانی مثل  Siddhartha-Roshan هستند که همشون تجربه زیادی روتوحوزه بلاک چین وشبکه های همتا به همتا دارد.Prateesh نیز یکی از بنیان گذاران پروژه ارز مارلین است.

ویژگی های ارز دیجیتال POND

 ارز دیجیتال مارلین ادعا واثبات می کند که معادل یک Iibp2p انگیزشی هست که این کار باعث میشه تاارز دیجیتال مارلین بتونه در همه جای وب غیر متنمرکز حضور داشته باشند به این دلیل هربرنامه همتا به همتا برای عملکرد وتوسعه خودش به شبکه بین گره های توزیع شده متکی هستند.

ارز مارلین نوعی بلاک چین است ه دروازه های ساخته شده برای پلتفرم لایه 1ولایه 2 را ارائه می دهد .راه حل هایی مقیاس پذیر که از سه راهی مقیاس پذیری رنج می برند در آن تمرکز دایی یاامنیت قربانی می شود.درلایه شبکه مشمول این محدودیت هانیست وعمدتا برلایه اجماع حاکم است.این ارز به عنوان یک پروژه لایه صفر و مطابق باایده آل های جامعه خودش از مکانیزمی به اسم Flow Mint استفاده می کند.که در میان سازندگان لایه 1 توزیع می شود.

می تونیم  Pondرو از طریق Bridge به Mpond تبدیل کنیم.اینطوری علاوه بر جذب Mpond به سمت Marlin Metanodes  پاداشی به اسم pond برای ارز مارلین بدست بیاوریم.

کیف پول ارز مارلین

کیف پول سخت افزاری لجر Ledger -کیف پول سخت افزاری Trezor- کیف پول نرم افزاری تراست والت Trust wallet-کیف پول نرم افزاری متامسک Meta Mask.ََ

بی بیت

1401/05/30

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه