آستروسواپ

آستروسواپ

ارز استرو سواپ چیست؟

استروسواپ اولین صرافی غیرمتمرکز (DEX)  Inter stellarاست.که برای وفادارترین جامعه بلاک چین یعنی اکوسیستم کاردانو ساخته شده است.

تحت استاندارد BEP-20 بربستر بایننس اسمارت چین (BSC) ساخته شده است.براساس بیانیه ی منتشرشده توسط این دکس ،شبکه اصلی استروسواپ به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است یک ویژگی جدید که این دکس رااز سایر دکس ها متمایز کرده است پوشش کارمزد تراکنش هاست.توکن بومی این دکس که ASTRO نام دارد هم اکنون  دربسیاری از صرافی های لیست شده است.

آستروسواپ چگونه کارمی کند؟

از قسمت Stake وارد بخش مورد نظر می شویم در صفحه جدید مانند سایر پلتفرم های دیگر از کاربران خواسته می شود که کیف پول خود را به استروسواپ متصل کنند پس از اتصال کیف پول متامسک یاهر کیف پول دیگری که به شبکه BSC سازگاراست کاربران باید مراحل تعیین مقدار استیکینگ ،تایید اولیه وتایید نهایی را انجام دهند.باید مقداری BNB در کیف پول موجود باشد زیرا کارمزد تراکنش بابایننس کوین پرداخت می شود.

به عبارت دیگر اگر کاربری درخواست فعالی مبنی برتسویه یااز استیک خارج کردن داشته باشد نمی تواند سپرده گذاری کند کاربران برای تسویه یادریافت سپرده خود باید هفت روز منتظر بمانند که سیستم پول وپاداش آن هارا برگرداند.

کیف پول ارز دیجیتال آستروسواپ

کیف پول متامسکMeta Mask- Bainance chain Wallet.

بی بیت

1401/05/29

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه