الکترونیوم

الکترونیوم

ارز الکترونیوم چیست؟

الکترونیوم دارای فناوری بلاک چین اختصاصی بوده وبه عنوان اولین رمز ارز بریتانیایی باهدف تسخیر بازارهای بازی های تلفن همراه وشر ط بندی آنلاین توسعه داده شده و طبق ادعای سازنده با مدیریت کیف های پول واستخراج تاحد ممکن سکه ازیک برنامه مویایلی ،کارپسندترین ارز رمزنگاری شده در جهان خواهد شد.

مدیریت آن وحتی ماین کردن (استخراج )آن در نرم افزارهای موبایل راحت و آسان خواهد بود بدین معنی که می تواند به راهی ساده وامن تبدیل شود که از طریق آن معاملات فوری واز طریق تلفن صورت پذیرد.

در جولای 2017 درقالب یک پروژه عرضه اولیه ارز دیجیتال (ICO)شکل گرفت.وپس از رسیدن به هدف عرضه اولیه در سپتامبر 2017 به عنوان اولین رمز ارز بریتانیایی پابه عرصه نهاد.تمرکز پروژه الکترونیوم ارائه سریعترین وایمن ترین معامله رمزنگاری نگاری با حداقل هزینه برای جمعیت بدون بانک جهان است که یک میلیارد نفر ازجمعیت راتشکیل می دهد.

این رمز ارز از برتری پیداکردن استخراج کنندگان ایزیک نسبت به استخراج کنندگانی که قدرت پردازش کمتری دارند،جلوگیری می کند لذا ادعا می کندکه کاربران تنها با نصب اپلیکیشن الکترونیوم در گوشی هوشمند خود ،می توانند ETN استخراج کنند.

کاربرد ارز دیجیتال الکترونیوم

اگر از علاقه مندان به بازی های موبایلی باشید به احتمال زیاد باسکه هاومعامله های داخل بازی ها آشناهستید بااستفاده از ارز دیجیتال الکترونیوم می توانید سکه هایی که در اکثر بازی های موبایلی به عنوان پاداش وجایزه دریافت می کنیدرابصورت الکترونیوم ذخیره کرد واز یک بازی به بازی دیگر انتقال دهید ، همچنین امکان انتقال این دارایی ازیک فرد به فرد دیگری وجود دارد.

الکترونیوم از بلاک چینی جدید ومنحصربفرد به نام اثبات مسولیت (proof-of-responsibility) استفاده می کند.

بی بیت

1401/05/23

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه