اسمارت لاو پوشن

اسمارت لاو پوشن

ارزSmart Love potion چیست؟

این ارز با معنی (معجون کوچک عشق) یک پروژه کریپتوکارنسی است وبانماد SLP  نمایش داده می شود برروی بلاک چین اتریوم ساخته شده است برروی ERC-20  طراحی شده است وتمام کیف پول هایی که از خرید اتریوم پشتیبانی می کند این ارز رودارند وبااستفاده از توکن pet SLP هاَی (موجودات ) بازی معروف Axie love potion  ارتقایافته است.

Axie   توسط اشخاص ثالث قابل دسترسی هستند بازیکنان ازاین توکن برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتالی استفاده می کنند دراین بازی هزینه تولید موجودات از  SLP100 شروع میشه وتانسل 7SLP100 نیازبه ارتقادارد واین موجودات برای اینکه بتوانند نسل خود رابسازند باید حداقل در 15  مسابقه برنده بشن.

هدف این پروژه هیجان بخشیدن به بازی ها و انگیزه دادن به گیمرهاست این پروژه اهداف بلند پروازانه تری دارد این پلتفرم قصد دارد شرایطی را فراهم کند که افراد یاارگان ها بتوانند برای مصارف مختلف وباهزینه کم واعتبار بالا تولید کنند ازاین توکن ها می توانیم برای مصارف مختلفی مثل پاداش بازی ها -کارت هدیه عیدی- معاملات بدون مجوز -سهام شرکت -جایزه مسابقات استفاده کردوهمچنین به پایین آمدن کارمزد ساخت وبسیاری از این توکن ها می توان اشاره کرد.

بنیان گذار ارز SLP  چیست؟

ترانگ نگویان Trung Nguyen صاحب یک شرکت توسعه نرم افزار در آمریکاست روی پروژه کارکرد ودر شرکت Nguyen شروع به طراحی بازی Axie Infinity کرد.

بی بیت

1401/05/12

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه