هگیک

هگیک

ارز هگیک چیست ؟

HEGIC یک پروتکل  on-chain است .(آنالیز درون زنجیره ای حوزه ی جدیدی است که مبانی ،سودمندی وفعالیت تراکنش ارزهای دیجیتال رابااستفاده از داده های بلاک چین نشان می دهد.)

تحلیل on-chain  از داده های بلاک چین در دسترس عموم برای ارزیابی شبکه استفاده می کند.که توسط قراردادهای حفاظتی واستخرهای نقدینگی برروی شبکه (ETH) طراحی شده است.

یک قرارداد حفاظتی که به دارنده یا خریدار حق خرید یا فروش دارایی رابه قیمت خاصی Strike  می دهد وبه فروشنده تعهدخریدوفروش پروتکل HEGIC  یک پروتکل معاملاتی است که بااستفاده از منبع نقدینگی وقراردادهای پرچین تامین می شود.

این پلتفرم یک پورتال معاملاتی است که در آن معامله گران برای سود مشارکت می کنند.

HEGIC چگونه کار می کند ؟

بهای مورد پذیرفتن (Strike price) قیمت تعیین شده ای است که می توانید یک گزینه را خریداری کنید یابفروشید.قیمت خرید وفروش برای گزینه ها در نظر گرفته می شود.

این توکن برروی ERC-20  است که برای توزیع 100 درصد هزینه تسویه حساب بین همه دارندگان توکن استفاده می شود.دارندگان توکن HEGIC برای خرید قراردادهای اختصاصی از هزینه تسویه توسط شبکه اتریوم تعیین می شوند 30%تخفیف دریافت می کنند.همچنین شرطی بین گزینه خرید وفروش بسته می شود اگر شرط بندی درست باشد خرید از گزینه تماس می تواند از حق خرید خود برای دارایی بابهای مورد نظر پذیرش استفاده کندوآن راباسود بالا بفروشد.

بی بیت

1401/05/03

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه