ملون

ملون

ارز ملون چیست؟

حوزه ای است که در طول تاریخ زیر نظر مشاوران مالی . شرکت های مدیریتی وباهدف تقسیم قدرت مدیریت داریی سنتی  تشکیل شده است واین رمز ارز موانع ورود به مدیریت دارایی راکاهش می دهد.

ملون از دوبخش لایه سرمایه ولایه ساختار ساخته شده است وظیفه لایه سرمایه اطلاعاتی نظیر پروژه تعریف شده ،بودجه مورد نیاز ،زمینه مصرف وهمچنین کل بودجه جمع آوری شده رافراهم می سازد ولایه دوم توسط شرکت سازنده این شرکت کنترل می شود.شامل بخش هایی است که کدهای برنامه ،قوانین آن ودیگر قابلیت ها وامکانات برنامه ازجمله تبدیل داخلی اتریوم به MLN وبرعکس دراین لایه اتفاق می افتد.

نوع بلاک چین ملون ERC-20می باشد.هدف به وجود آمدن آن بالابردن امنیت نسل دوم پلتفرم مبتنی بر قرارداد هوشمند است

آنزیم MLN)) یک توکن اتریوم است که پروتکلی برای مدیریت غیر متمرکز دارایی های زنجیره ای است.درواقع این پروتکل پروتکلی برای افراد یانهادهاست تاثروت خود ودیگران را در یک مححیط قابل تنظیم وایمن مدیریت کنند

این ارز توسط Melon port یک شرکت خصوصی درسال 2016  توسط Mana Ellsa  نایب رییس سابق Gold ma sachsوریاضیدان Rito Trinkler تاسیس شد.

هدف آنزیم ایجاد یک سیستم جایگزین است بااستفاده از پورتال وب پروژه کاربران می توانند در وجوه وپورتفولیوهایی که توسط سایر کاربران راه اندازی شده اند سرمایه گذاری می کنند وسایر کاربران می توانند روی خلاقیت های خود سرمایه گذاری کنند.

کیف پول متامسک وکیف پول تراست ولت برای استفاده از ارز ملون به کار برده می شود.

بی بیت

1401/04/25

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه