ایپ کوین

ایپ کوین

ارز ایپ کوین چیست؟

ایپ کوین توکنی با استاندارد ERC-20 است. اکثر توکن‌های مبتنی بر اتریوم که سال‌ گذشته کارشان را آغاز کرده‌اند، با استفاده از همین استاندارد ساخته شده‌اند. این توکن‌ها برخلاف NFT‌های بورد ایپ، مِثلی (Fungible) هستند و هر ایپ کوین ارزشی برابر با ایپ کوین دیگر دارد و در‌ عین حال، ‌می‌توان به‌آسانی آن را در هر صرافی ارز دیجیتال دادوستد کرد.

به‌طور‌کلی، ایپ کوین را می‌توان ارز بومی اکوسیستم بورد ایپ یات کلاب دانست. این اکوسیستم به‌عنوان پروتکلی غیرمتمرکز برای ابتکارهای مختلف طراحی شده و قرار است اعضای جامعه‌ای آن را رهبری کنند

ایپ کوین چه کاربردی دارد؟

توکن APE برای خرید و فروش و همچنین حاکمیت در ApeCoin Dao استفاده می‌شود، کمپانی انیموکا برندز که از شرکت‌های بزرگ و مطرح در حوزه بازی‌های بلاکچینی است، یک بازی موبایلی به نام Benji Bananas را توسعه داده که از توکن ایپ به عنوان یکی از ارزهای درون بازی استفاده کرده است. یوگا لبز (Yuga Labs) برنامه دارد تا رمزارز APE را به عنوان توکن اصلی برای برای همه محصولات و خدمات جدید بپذیرد. در ضمن هر چقدر کاربردهای این توکن بیشتر شود، مشکلات قانونی با SEC کمتر خواهد شد.

تیم توسعه دهنده ایپ کوین

Apecoin یک پروژه غیرمتمرکز است که از پروژه Bored Ape Yacht Club توسط Yuga Labs الهام گرفته شده است. این توکن برای استفاده از اکوسیستم در حال رشد APE، که توسط بنیاد APE پشتیبانی می‌شود، راه اندازی شد. هدف سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) این توکن ایجاد و حفظ اکوسیستم APE به روشی منصفانه و فراگیر است و زیرساختی را برای دارندگان ارز ایپ کوین فراهم می‌کند تا از طریق فرآیندهای حاکمیتی باز و بدون مجوز با یکدیگر همکاری کنند.

یک شورای اداری در بنیاد APE (هیئت مدیره)، تصمیمات اعضای سازمان خودگردان رمز ارز Apecoin را اجرا خواهد کرد. هیئت مدیره مسئول اداره روزانه، حسابداری، مدیریت پروژه و سایر وظایفی است که تضمین می‌کند ایده‌های جامعه شایستگی تحقق بخشیدن را دارند یا نه. اعضای DAO این توکن به اعضای هیئت مدیره رأی می‌دهند. این هیئت مدیره اولیه متشکل از پنج سرمایه گذار برجسته ارزهای دیجیتال است: الکسیس اوهانیان، بنیانگذار ردیت (Reddit). امی وو، که بازوی سرمایه گذاری صرافی FTX را رهبری می‌کند. ماریا باجوا از Sound Ventures. برند انیموکا از Yat Siu و دین اشتاین بک از آزمایشگاه‌های هوریزن.

آزمایشگاه یوگا (Yuga Labs) مسئول تمام پروژه‌ها و خریدهای بزرگ پیرامون Bored Ape Yacht Club است.

کیف پول توکن APE

برای نگهداری APE می‌توان از کلیه کیف پول‌هایی که توسط شبکه اتریوم پشتیبانی می‌شوند، استفاده کرد:

  • کیف پول تراست
  • کیف پول متامسک
  • کیف پول اتمیک

به عنوان یک توکن غیرمتمرکز، رمز ارز Apecoin می‌تواند به طور بالقوه توسط طیف وسیعی از مشاغل و پروژه‌ها مورد استفاده قرار گیرد و این هدف تشکیلات خودگردان غیر متمرکز این توکن است. بدین معنا که هرچه ارز ایپ کوین مفیدتر باشد، به طور بالقوه ارزشمندتر می‌شود. با توجه به اینکه صنعت Web۳ هنوز در روزهای اولیه راه توسعه است، دارندگان توکن Apecoin می‌توانند امیدوار باشند که این رمز ارز به یک روش پرداخت محبوب برای متاورس تبدیل شود.

 

بی بیت

1401/04/06

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه