آردور

آردور

ارز آردور چیست؟

ارز دیجیتال آردور بانماد اختصاری  ARDR یکی از ارائه دهنده‌های پیشرو بلاک چین به عنوان یک پروتکل است که به کاربران خدمات زیادی می دهد.اردور زیر ساخت بلاک چین وپشتیبان برای موسسه ها ومشاغل بطور یکسان فراهم می کند تا این امکان را داشته باشند فناوری بلاک چین را بدون اینکه نیازی به سرمایه گذاری وتوسعه راه حل های بلاک چین داشته باشد استفاده کنند.

این ارز برروی بلاک چین NXT راه اندازی شده وارز Ardor توسط پلتفرم مخصوص خودش ، مسئله های مهمی مثل مقیاس پذیری ، بلاک چین وسفارش سازی رو که با NXT  (تعیین نحوه توزیع اولیه سهام ) روبرو می باشد بررسی وبرطرف می کند.

نحوه کار پلتفرم آردور چیست؟

این پلتفرم بافراهم کردن امکان ایجاد زنجیره های مختلف امنیت رو از عملکرد هرکدام از زنجیره هایی که برروی بستر آن به وجود می آید جداکند.

 این زنجیره اصلی پلتفرم Ardor  برای فراهم کردن سرعت وامنیت راه اندازی شده است.مبادلات این پلتفرم براساس کد ADRانجام می گیرد وهدف آن خدمات بلاک چین روبه موسسه ها وکسب وکارها را ارائه می دهد ومورد استقبال قرار می گیرد وهمچنین می توان بلاک چین ‌های قابل تنظیم را به راحتی ایجاد کند.

ویژگی های ارز آردور چیست؟

حل مشکل بادکردن شبکه – باسیستمی به اسم هرس تراکنش ها راحل می کند.

حل کردن مشکلات شبکه NTX  - برنامه ای دقیق وبه روز را برای فعالیت های خودش ارائه بکند.

حل مشکل پرداخت کارمزد – حل مشکل پرداخت توسط توکن بومی زنجیره های فرعی خود را ازیه سیستم بسته از گره ها در شبکه استفاده می کند.

کیف پول ارز آردور

کیف پول Free Wallet

کیف پول Coin Spot

کیف پول NXT client

جلیلی

1401/03/17

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه