رندر توکن

رندر توکن

ارز رندرتوکن چیست؟

امروزه دنیای مجازی تشکیل شده است از بازی های مجازی ویدیویی وانیمیشن واین دنیا تصاویررابه دنیای واقعیت نزدیکتر می کند واین کار بااستفاده از فرایندی به اسم رندرینگ انجام می شود کمی هزینه بر می باشد. دراین توکن از دستگاههای قوی گرافیکی استفاده می کنیم. شبکه رندر توکن ارائه دهنده رمز ارز RNDR می باشد.

  Render Tokenفرصتی جدید به سازندگان دیجیتال معرفی می کند وبرای فراهم کردن دسترسی سازندگان محتوا به سرویس ‌های رندر  GPU( پردازنده گرافیکی )توزیع شده در بلاک چین می باشدوبه کاربران اجازه می دهد تاقدرت GPU خودرا به شیوه یکپارچه به اشتراک بگذارند وقدرت محاسباتی بسیاری را در اختیار هنرمندان وتوسعه دهندگان قرار می دهند .

یک توکن ERC-20  منطبق برشبکه اتریوم می باشد ابزاری برای استفاده پرداخت هزینه انیمیشن و موشن گرافیک در شبکه رندر توزیع شده عمل می کند.

تاریخچه رندر توکن

رندر توکن یکی از شرکت های تابعه   OTOYدر سال 2008 وارد بازار شد ورسما درسال 2017 راه اندازی شد این شرکت در لس انجلس کالیفرنیا است و افرادی همچون ژولس اوبراخ  ، جی جی ابرامز ، اری امانوئل ، برندن آیک آن را تاسیس کردند.

ویژگی های رندر توکن چیست ؟

این پروتکل دارندگان GPUرا قادر می سازد در مقابل توکن ها قدرت رندر خود را به اشتراک بگذارند و به صرفه جویی در هزینه‌های سرمایه گذاری سخت افزاری بپردازند.

همچنین یک جایگزین قدرتمند وکارآمد در بازار است که به پردازش فایل های پیچیده که تکمیل آن ها به صورت محلی دشواراست می پردازد.

این سیستم ها قادرند پتانسیل نرخ بازگشت سرمایه را برای توسعه دهندگان افزایش دهند.

از مزایای رندر توکن می توان به نماد سود اعتباری CBT  و مقیاس پذیری و قابلیت ها ومدیریت حقوقی دیجیتال  می توان اشاره کرد.

رندر توکن یک توکن کاربردی می باشد که توسط هنرمندان در شبکه برای تبادل قدرت محاسباتی GPUاز ارائه دهندگان استفاده می شود.

ترکیبی از سیستم اثبات کاردستی وخودکار استفاده می کند تاتایید کند تمام آثار هنری قبل از پرداخت وانتشار باموفقیت انجام شده است.بااستفاده از امنیت ذاتی که دارد دارایی‌های اختصاصی پس از آپلود هش می شوند وبه صورت تکه ای برای رندرشدن به گره ها ارسال می شوند وتمام پرداخت ها در حساب امانی ذخیره وپس از تایید برای اپراتورهای گره منتشر می شوند.

کیف پول رندرتوکن

کیف پول نرم افزاری سیف پل Safe Pal

کیف پول نرم افزاری متامسک Meta Mask

 

جلیلی

1401/03/11

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه