استارلینک

استارلینک

ارز استار لینک چیست ؟

استارلینک یک پروژه بازی در صنعت ارزهای دیجیتال است وSTARL  توکن حاکمیتی آن است . استارلینک تمی فضایی دارد که اولین فضای مجازی غیر متمرکز 100درصد متعلق به جامعه است .

واز توکن های STARL  در متاورس می توانند به خرید وفروش ماهواره های مجازی فضا پیما وزمین بپردازد .

استارلینک یک پروژه غیرمتمرکز است توکن STARL  به طور تصادفی توسط توسعه دهنده LEASH  راه اندازی شد وآن رابه یک پروژه متعلق به جامعه تبدیل کرد .این پروژه باپشتیبانی از دنیای دیجیتال فضایی را ایجاد می کندکه میزبان داده ها وایده ها و NFT باشد.هدف این پروژه این است که به پلتفرمی تبدیل شود که سازگاری بصری و صوتی را برای پیشبرد به فناوری توکن های غیر مثلی NFT   ارائه دهد وآن را بامفاهیم فضای واقعی وواقعیت مجازی (VR) مرتبط سازد وبه عنوان مرکزی برای سرگرمی در صنعت گیمینگ پیشرو خواهد بود .

استارلینگ متاورس چه ویژگی هایی دارد ؟

این پروژه یک روش جدید ومبتکرانه برای فناوری بلاک چین وعدم تمرکز برنامه های آنلاین در جامعه امروز ما است .

متاورس استارلینک یک دنیای مجازی است که بااستفاده از ویژگی های آنلاین شخص سازی شده ،زندگی کنید شماهمچنین می توانید انتخاب کنید که کدام قسمت از دنیای دیجیتالی را سفارش وتنظیم می کنید تاهر طور که می خواهید به زندگی شما نزدیک شود .

متاورس یک راه عالی برای درگیر شدن با تعاملات اجتماعی وفرهنگی است بااستفاده از فناوری غیر متمرکز بلاک چین می توانید بادیگران تعامل داشته باشید دارایی هایی به اشتراک بگذارید ومحصولات بخرید ودر دنیای آنلاین زندگی کنید .

بهترین کیف پول استارلینک

تراست ولت نرم افزاری -اتمیک ولت نرم افزاری -مای اتر ولت نرم افزاری – متامسک -کیپ کی سخت افزاری – جکس- لجر – ترزور

 

جلیلی

1401/03/05

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه