آراگون

آراگون

ارز آراگون چیست؟

آراگون یک پلتفرم است که به هرکسی اجازه می دهد تا یک سازمان غیر متمرکز را طراحی وآن را مدیریت کند و ارتباط بین کاربران وخدمات را در اکوسیستم مبتنی بر بلاک چین پشتیبانی می کند.همچنین آراگوان Aragon یک سازمان غیر متمرکز DAO را برای شخص ثالث معرفی می کند تا به آسانی DAO های خود را بااستفاده از قرار دادهای هوشمند از پیش برنامه ریزی شده را ایجاد کند.

نام اختصاری ارز آراگون ANT  که یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 است.هرچه توکن ANT بیشتری داشته باشید قدرت رای بیشتری در سیستم دارید.

آراگون درنوامبر 2016 راه اندازی شد و دو بنیان گذار LuisCuende  و JorgeIzquierdo  می باشند Luis  در کودکی با سرگرم کردن خود با یک کد متن باز برای ساختن یک  سیستم عامل مشغول کرد ودر 16 سالگی مشاور فنی معاون رئیس کمیسیون اروپا بود واستارتاپ‌هایی را راه اندازی وعنوان برنامه نویس اروپا را  توسط Hack FWD  دریافت نمود .

هدف آراگون چیست ؟

سازمان های سنتی بودجه قابل توجهی برای عملکردهای مدیریتی دارند.وتراکنش آن ها با سایر سازمان ها باعث ایجاد کارمزدها ، تاخیر ها و واسطه های بیشتر در نتیجه افزایش هزینه های جانبی در کل اقتصاد می شود.آراگون با حذف این هزینه ها با استفاده از سازمان های غیر متمرکز بر بستر پلتفرم های توزیع شده فعالیت می کند و با هدف اینکه با استفاده از ابزارهای این سورس و امنیت بلاک چین اتریوم سازمان مستقل وغیر متمرکزی را تولید  تا افراد بتوانند سازمان خود را بر بستر بلاک چین ایجاد کنند.

ویژگی های آراگون چیست ؟

1.مدیریت هویت، ویژگی های مرتبط با مالکیت وکنترل دسترسی نمود.

2.جذب سرمایه با استفاده از توکن ANT است.

3. ایجاد ،نگهداری ومدیریت DAO می باشد منحصر به فرد است.

4. آراگون به کاربران وتوسعه دهندگان این امکان را می دهد تا سازمان های غیر متمرکز را از طریق استفاده از AragonOS که قرارداد هوشمند با قابلیت های داخلی برای  DAOاست منحصر به فرد کرده است.

کیف پول های ارز آراگون Aragon

والت نرم افزاری تراست ولت هست Trust wallet یک کیف پول نرم افزاری موبایل هست.

والت نرم افزاری MetaMask یک کیف پول رمز نگاری تحت وب وموبایل رایگان است.

کیف پول نرم افزاری اتمیک والت Atomic wallet

کیف  پول سخت افزاری Ledger

 

 

مولودی

1401/03/07

دیدگاه کاربران

(0 دیدگاه)

ارسال دیدگاه